KONEC!!!!

21. června 2008 v 19:05 | ♥Hanulka♥
TENHLE BLOG SE BUDE MAZAT!!!PROTO PRO VŠECHNY ♥SB♥ KTERÉ JEŠTĚ ZŮSTALY JE ZDE ODKAZ NA NOVÝ BLOG....JE PŘEHLEDNĚJŠÍ A NEŽ BYCH SPRAVILA TENHLE BLOG xD...TAK JE LEPŠÍ ZALOŽIT NOVÝ...ZATÍM TAM TOHO MOC NENÍ A OBSAHOVĚ SE I TROŠKU ZMĚNÍ..TAKŽE I ♥SB♥ POCHOPÍM KDYŽ ROZVÁŽOU SPŘÁTELENÍ ATAK;)....TENHLE BLOG ZRUŠÍM JAKMILE TEN NEW BUDE ZABĚHLEJ:)
ČUS BUS HANULKÁÁÁ;)
 

Pozastavuju blog

1. května 2008 v 16:13 | ♥Hanulka♥ |  *Já
Aloha zlatííčka!1123!
Je mi lííto ae na blog nemám čásek....nebudu psát důvod protože nechci aby o tom někdo věděl,nawíc mam ještě jeden blog a dva blogy prostě stíhat nemůžu!1246! Takže se omlouvám a zase někdy ppa!969!

O těstovinách♥

24. dubna 2008 v 17:34 | ♥Hanulka♥ |  *Diety

Všude v Itálii dělají skvělou pastu, čili těstoviny, a pro jejich milovníky u nás nejsou už neznámé, kromě špaget ("provázků") či makaronů, ani lasagne, ravioli a nejspíš ani tortellini. Těstoviny jsou základem mnoha jednoduchých, ale chutných jídel, zejména v kombinaci se zeleninou či zapečené se sýrem. Některé druhy těstovin jsou však stále v našem jídelníčku opomíjeny, připomeňme si alespoň, o které jde.

 


Vitamínové fitness nápoje

24. dubna 2008 v 17:31 | ♥Hanulka♥ |  *Diety

Optimální množství tekutin, které bychom měli vypít denně si spočítáme, když vydělíme svou váhu osmi a zaokrouhlíme směrem nahoru - výsledné číslo je počet sklenic, kterém bychom měli správně vypít. Při sportu, větší námaze nebo teplém počasí, by to mělo být ještě víc. Ale co vlastně pít?


Nemužu na net =/

11. dubna 2008 v 9:09 | ♥Hanulka♥ |  *Já
AhojkiEmoticone 87
Ták jen sem chtěla říct,zhe nemužu na net a ani na blogEmoticone 94.....sem rozhadana s našima a nemluvim s nimaEmoticone 96....a ani nehodlam...takže....se tu mějte pusiny moye pokusím se vrátit co nejdřívEmoticone 83

Jak a kudy mizí tuky z těla

9. dubna 2008 v 16:32 | ♥Hanulka♥ |  *Cvičení
Jednoduché a přehledné osvětlení toho jak se tuky dostávají do těla a jak ven. Po přečtení tohoto článku se Ti mnohé ujasní a budeš imunní vůči lživým reklamám.

Už je wíts času na mý ♥ SB=*

8. dubna 2008 v 19:03 | ♥Hanulka♥ |  *Já
Ajojííí lííídi
Ták jsem o5 z5.Mám teď ještě druhý bloček a celkově bylo hodně práce a zábavy s kámi tak jsem neměla čásek ae to se uzh zmenilo...Tákže mé návštěvy na LoWe SB min 1x týdně a článek snád taky min 1x týdně...Mějté se papáá

Zhubni s barvičkami x)

4. dubna 2008 v 16:15 | ♥Hanulka♥ |  *Diety

Připadáte si unavená, bledá, oteklá a bez energie? Všechny chmury zažene tento veselý jídelníček. Odborně se nazývá 'chromatická dieta' a spočívá v tom, že celý den konzumujete jídlo pouze jedné barvy.
Podobně zbarvené potraviny totiž často obsahují podobné látky a díky pravidelnému opakování dopřejete tělu vyváženou kombinaci všech důležitých živin, které jsou základem pro hubnutí.
Při červeném dni zničíme cukry, ve žlutém urychlíme trávení, v zeleném se zbavíme toxinů, v bílém dni upravíme cholesterol a oranžový nám dodá ten poslední punc krásy... Není to skvělé?
Jen malé upozornění: Nikdy bychom neměli jíst dva dny po sobě stejnou barvu. Látky v těle by se pak mohly dostat do nerovnováhy. Budete-li se držet pokynů, už za týden můžete být o kilo lehčí.

* Zelený den

Čím vám prospěje: Bojíte se, že po takové stravě zezelenáte? Naopak, konzumace zelených potravin vám jenom prospěje.
Zelenina této barvy vám poskytne pro organismus důležitou síru a kyselinu listovou a pomůže odstranit toxické látky, které se nám v těle nastřádaly z chemických výrobků.
Všechno to má velký vliv i na hubnutí. Nejpřínosnější je pak cibulová zelenina, která snižuje obsah tuku v krvi a udržuje zdravé srdce...
Z čeho vybírat: zelená jablka, brokolice, zelený chřest, kapusta, špenát, hlávkový salát, pažitka, petržel, lusky, hrášek, zelené hroznové víno, pórek, okurka, čekanka, bylinky, kiwi, cuketa, hrušky
Tip Jackie: Doporučujeme hlavně zelený hrášek, který má spoustu železa.

Jídelníček

Snídaně: bylinný čaj, 2 suchary, kus ovoce
Svačina: okurkový džus s mátou
Oběd: zapečená čekanka, zel. salát, kus ovoce
Večeře: carpaccio z cukety, octa a oleje s parmazánem, talíř brokolice, salát z jablek a máty

* Oranžový den

Čím vám prospěje: Mít krásnou broskvovou pleť - to je sen každé ženy. Přitom recept na zdravá líčka je tak snadný! Zkrášlit vás může konzumace oranžového ovoce a zeleniny!
Betakaroten v nich obsažený se shromažďuje ve vaší pokožce a vytváří hezkou barvu. V organismu se navíc přemění na vitamin A, který vykouzlí hebkou a pružnou pokožku bez celulitidy.
Z čeho vybírat: pomeranče, meloun, meruňky, broskve, mrkev, mango, papája, oranžové papriky, tykev, dýně, kari, šafrán, holandský oranžový sýr
Tip Jackie: Mezi pokrmy tohoto dne se skvěle hodí třeba i kuřecí maso na kari, vyzkoušejte také jehněčí na šafránu.

Jídelníček

Snídaně: ovocný džus, kus ovoce, kus sýra
Svačina: kus ovoce
Oběd: uzená treska a zeleninový salát s bylinkami, můžete přidat hořčici, dušená mrkev, kus ovoce
Večeře: polévka gazpacho, kuřecí stejk na grilu, lečo z lilku a paprik

* Žlutý den

Čím vám prospěje: Chcete-li mít ploché bříško, vsaďte na žlutou. Tato barva přímo symbolizuje správné zažívání. To vám zaručí například cereálie, které navíc chrání tepny před škodlivými následky příliš těžké stravy.
V bramborách najdete tzv. pomalé cukry, které vám dodají energii na dlouhou dobu, v luštěninách najdete zase bohatý zdroj rostlinných bílko­vin, přitom obsahují i spoustu vitaminů a minerálů.
Z čeho vybírat: obilné cereálie, kukuřice, grepy, rýže, cizrna, čočka, hrách, brambory, těstoviny, mandle, ořechy, med
Tip Jackie: Pokud patříte k těm, kteří mají přecitlivělé trávení, nahraďte luštěniny třeba rýží a zaměřte se spíš na škrobovité potraviny, jako jsou brambory, těstoviny...

Jídelníček

Snídaně: müsli s mlékem a medem a ovocem
Svačina: cereální tyčinka
Oběd: salát z kukuřice, omáčka z hořčice a tvarohu, pstruh, rýže
Večeře: salát z kukuřice s piniovými oříšky, grilované kuřecí stehno, špalda, pečený brambor

* Červený den

Čím vám prospěje: Slovní spojení 'malinové rty' a 'vášnivá rudá' nevznikla jen tak zbůhdarma. Tato barva se spojuje s krevním oběhem. Červené potraviny například regulují hladinu cukru v krvi, proto jimi můžete předejít třeba cukrovce a dokonce i některým druhům rakoviny. Specifické pig­men­ty jsou pak nezbytné pro zrak.
Z čeho vybírat: rajčata, řepa, červený rybíz, jahody, ostružiny, brusinky, maliny, modré hroznové víno, třešně a višně, červená jablka, červená paprika, červené fazole, červené maso
Tip Jackie: Vedle šťavnatých plodů neodbývejte ani bílkoviny. Dejte si třeba hovězí maso nebo tuňáka.

Jídelníček

Snídaně: ovocný čaj, ovoce, 2 suchary, šunka
Svačina: tomatový džus
Oběd: salát z červené řepy, hovězí stejk, pečená rajčata, sklenička červeného vína
Večeře: polévka gazpacho s grilovaným tuňákem, zeleninové lečo

* Bílý den

Čím vám prospěje: Do bílého dne patří i obávané tuky, ale není se čeho bát, i ty jsou pro tělo nezbytné. Všechny uváděné potraviny jsou obzvláště bohaté na základní mastné kyseliny, které snižují hladinu cholesterolu v krvi.
Navíc obsahují vápník, bez kterého byste se vůbec neobešli. Dává pevnost kostem a nehtům, postará se i o krá­sné vlasy a bělost zubů.
Z čeho vybírat: mléko, kefír, tvaroh, vajíčka, bílé maso, ryby, kokosové ořechy, olej, sýry, banány, žampiony, kyselé zelí, květák
Tip Jackie: Jestliže vám 'bílý den' zachutná ze všech nejvíce, můžete si jej dopřát i víckrát týdně.

Jídelníček

Snídaně: kefír, míchaná vajíčka, nízkotučný sýr, 2 suchary
Svačina: kefír
Oběd: talíř salátu ze žampionů, grilovaný kuřecí řízek, jogurt
Večeře: těstovinový salát s mozzarellou, plátek tresky na grilu, kyselé zelí

Avokádo, mrkev, rajče - vitamínů víc než dost!

4. dubna 2008 v 16:08 | ♥Hanulka♥ |  *Diety
Ovoce a zelenina v sobě skrývá obrovský potenciál, pokud jde o jejich schopnost zabránit stárnutí a zachovat naši krásu a svěžest. Každý druh ovoce či zeleniny má "něco do sebe", pokud jde o skladbu vitamínů a minerálů, ovšem existují mezi nimi rozdíly.
Jaké ovoce je pro naše zdraví tedy nenahraditelné - a proč?

Avokádo obsahuje vysoký obsah glutathionu, který pomáhá neutralizovat tuk, jež přijímáme, ať chceme či nechceme, v tučnější potravě. Konzumace avokáda snižuje výrazně hladinu cholesterolu a protože obsahuje hodně draslíku, chrání i naše cévy.

7denní dieta

4. dubna 2008 v 15:25 | ♥Hanulka♥ |  *Diety

7denní dieta

7 Denní dieta je založena na specifických jídlech, které se jí v určitý den. Dieta zbavuje tělo škodlivých látek a vede tak k váhové ztrátě. Při této dietě můžete ztratit až 6 kilo během týdne.
Pondělí: můžete jíst všechny druhy zeleniny a ovoce, mimo banánů
Úterý: jíte pouze zeleninu a to jakékoliv množství
Středa: jíte jako v pondělí
Čtvrtek: 5 banánů a 5 sklenic mléka
Pátek: 4 červená rajčata a kapustu nebo zelí.
Sobota: 1 velký vařený brambor s másel a zelná polévka
Neděle: syrová nebo vařená zelenina, rýže
Strava v této dietě je dostupná, ale má velmi přísné pravidla. 7 Denní strava není velmi vyvážená a může vést ke slabosti a únavě. Toto pravděpodobně bude mít také za následek úbytku váhy. Celkově, tato strava není doporučena.